lördag 11 juni 2011

18:39

Har nyss tagit itu med vårt berg av disk i köket, nu är det någorlunda fint igen, skönt. Avskyr att ha det stökigt när jag lagar mat, så det fick helt enkelt bli en massa diskande innan jag nu snart ska laga middag. Det blir som sagt köttfärssås och spaghetti ikväll, ska laga köttfärssåsen snart så att den får stå länge och puttra, gottis. Alla smaker kommer fram så mycket bättre när man låter den stå länge. Sen kommer älskling hem från jobbet runt åtta och då äter vi lördagsmiddag.

Imorgon skulle älskling ha jobbat mellan 9 och 13, men nu så måste hon typ jobba över två timmar eller något, jättesegt. Men jag antar att jag helt enkelt får vänja mig bara, det är ju så här det kommer bli i sommar typ, eftersom att jag jobbar få dagar då jag jobbar natt så blir jag mycket ledig i veckorna. Lite segt att vara själv så mycket...Hur ska jag härda ut?

Inga kommentarer: