fredag 10 juni 2011

18:20

Jobbade natt, åkte hem vid sjutiden imorse. Var inte överväldigande trött. Åt en liten macka, tvättade av mig och kröp ner till min älskling i vår stora sköna säng. Det var inte helt fel. Jag somnade, sov i omgångar till runt halv tre då jag bestämde mig för att gå upp. Då fick jag en mysig present av älskling som är fööör söt, ett jättefint skinnfodral till min nya Iphone som hon hade cyklat ner på stan och köpt:) Världens finaste är hon!!

Efter presentöppningen åt jag lite, en matlåda från gårdagskvällens middag bestående av Emmas korvgryta med spaghetti. När älskling sedan gickt till jobbet hoppade jag in i duschen, behövde det, få fräscha upp mig lite. Jag såg sista avsnittet av Greys Anatomy på säsong 3 och vilade. Nu är jag fruktansvärt trött, mår illa och har ont i huvudet. Det är nog dålig sömn som är orsaken, men det är obehagligt, borde jag lägga mig och sova mer? Ja kanske men då är jag kanske inte trött ikväll, så nej, det blir till att vara uppe och sedan lägga sig tidigt ikväll, återigen krypa ner där i vår stora säng med älskling och ha det bäst...

Inga kommentarer: