måndag 30 maj 2011

22:09

Jga öppnade dörren till uteplatsen, andades in den härliga doften av sommar. Buskar och träd som har slagit ut, olika sorters blommor, allt är så grönt, så fint. Någon spelar Sommartider med Gyllene Tider på hög volym, sommarkänslan blir starkare. Gud så skönt, jag skulle verkligen vilja sitta där ute, i vår lilla oas, känna alla dofter och bara andas in frisk luft i lungorna. Jag lyssnar lite till på musiken, går sedan in i vår enormt varma lägenhet igen och stänger dörren efter mig. Inser att jag måste ju plugga ikväll med, så det blir inget sitta ute, vara sommaraktig och lyssna på bra musik. Nu sitter jag istället här och svettas, istället för att dra in den friska luften i mina lungor.

God natt!

3 kommentarer:

bea sa...

fördelen är ju att inomhus slipper man pollenchocken :P

emma sa...

jag kunde verkligen föreställa mig hur det som du beskrev såg ut :)

Victoria sa...

haha vad rolig du är Emma:)