söndag 29 maj 2011

21:12

Sitter och kollar på Solsidan. har sett säsongen förut, men det är lika roligt den här gången, haha.
Älskling bakar bröd, när brödet står inne sedan blir det nog en kvällskaffe. Jag lär inte kunna gå och lägga mig än på ett tag. Har en hel del plugg kvar, måste alltid plugga hela kvällen dagen innan, annars känner jag alltid att jag missar något.

Imorgon har jag som sagt tenta, efter det eventuellt plugg i skolan innan vi ska upp till sjukhuset och fortsätta med våra intervjuer till examensarbetet. Om inte så åker hem direkt efter tentan. Då blir det mer plugg till nästa tenta som jag har på tisdag. Segt. Först på onsdag kan jag ta det lite lugnt, men sen är det dags att börja plugga på sista tentan innan sommaren, den som vi har i sårkursen. Men det ska nog gå bra!  Sen blir det lite vila och ledigt med sommarjobb. Men man är iallfall ledig när man kommer hem när man jobbar, skönt.

Nu ska jag fortsätta se Solsidan, sen blir det plugghets IGEN.

Inga kommentarer: