lördag 28 maj 2011

17:09

Nu har jag läst väldigt mycket om demens hittills idag. Det känns bra, börjar få in lite mer om de olika typerna nu och så. Ska kolla lite mer på det sen ska jag gå över till de psykiska sjukdomarna istället. Det är mycket nu. Måste även börja läsa på statistiken som jag har tenta i på tisdag. Det känns ju mindre bra med den kan jag säga, men ja, det blir som det blir. Hatar verkligen statistik, jag kommer inte ha någon som helst användning för det sen alls, usch.

Klockan är annars bara fem och jag är jättehungrig. Men inte kan man äta redan klockan fem en lördag. Jag får duktigt vänta tills klockan blir sex iallafall innan vi kan börja laga mat, då blir det kanske klart lagom till halv sju/sju, mer lagom tid för lördagsmiddag alltså.
Ikväll blir det inte mycket tv-tittande för mig, det blir bara plugg, jag har inte så mycket val. Imorgon får jag iallafall komma ut och se världen lite, vi ska nämligen veckohandla. Det är ju alltid något. Blir kanske en promenad till Tornby, det känns ju duktigt!

Inga kommentarer: