söndag 29 maj 2011

12:51

Just nu läser jag om allt lite blandat, lite MS här, lite psykoser där, lite hallucinationer i samband med schizofreni och så lite olika läkemedel på det. Det blir alltid så precis dagen innan tenta, att jag bara läser lite här och där om allt som jag känner att jag måste få lite bättre koll på. Blir ju pinsamt att ha en delvis muntlig tenta med andra studiekompisar och så kan man inget:/

Men nu börjar tyvärr mitt plugghumör att tryta, det beror på att min mage så smått börjar kurra till. Jag börjar alltså bli lunch-hungrig. Det blir korvgryta med lite cous cous till, älskling ska steka potatis från igår och vad hon ska ha till vet jag inte, återstår att se.
Slutsats: jag måste börja äta en mer ordentlig frukost, jag äter inte så mycket, så blir jag jättehungrig på lunch för tidigt, dagens I-landsproblem, verkligen!

Inga kommentarer: