måndag 16 maj 2011

11:11

Regnet fortsätter att ösa ner. Det känns som om det kommer fortsätta resten av dagen. Jag måste gå till affären och köpa Sofis Mode som kommer ut idag, mjölk och lite annat behöver vi också handla.
Sedan ska vi kanske också gå till campus och låna lite böcker. Jag behöver några fler till examensarbetet.

Ikväll ska vi äta lax i ugn med fetaosttäcke, ris och citron- och dillsås till! Mums! Det blir lyxig måndagsmiddag men faktum var att det var för att kunna utnyttja lite creme fraiche rester i kylen som vi gjorde just denna middag ikväll, man kan ju inte slösa och slänga mat, ekonomiskt vare här!
Just nu har jag inte så mycket för mig, väntar på att min klassis ska skicka en ny version av vårt fördjupningsarbete till mig så jag kan läsa och ändra. Ska nog stryka några fler saker som jag glömde igår nu.
Och nu verkligen öööser regnet ner, skönt att man är inomhus!

Inga kommentarer: