måndag 30 maj 2011

17:30

Idag är jag trött, som sagt. Det har känts som om jag har feber lite till och från idag hela dagen. jag vet inte riktigt hur det är. Jag måste iallafall tentaplugga hela kvällen, imorgon har jag statistiktenta och statistik är svårt så jag måste verkligen plugga på det ikväll! Efter imorgon är det sedan äntligen lugnt på pluggfronten tills nästa vecka då jag ska ha tenta i Sårkursen, hoppas det går bra!

Älskling är som sagt på jobbet ikväll och har möte och äter middag, roligt! Själv ska jag laga korv stroganoff med ris och äta själv. Är inte speciellt hungrig med tanke på att jag åt rester från igår till lunch, men lite får jag väl ner. Sen får resten bli matlådor!:)

Emma hörde av sig idag och vill grilla nästa vecka, alltså vi Bea och Simon. Guuuud så sugen jag blev på grillat kött, tsatziki och kroketter då, det är verkligen den bästa kombinationen! Och så lite sallad med fetaost till och om det ska vara riktigt lyxigt så kan man även ha bea sås, guuud så mumsigt! Älskling och jag köpte fläskfilé igår, det blir mumma att marinera, grilla och sedan droppa lite citron över, bästa:) Men ja, ikväll blir det stroganoff, grillen får vänta...

Inga kommentarer: