tisdag 3 maj 2011

13:35

Sitter och pluggar examensarbete, IGEN. Ja det kommer jag nog att säga många gånger den närmaste tiden. Men nu tog jag precis en stor kopp kaffe och ställde här bredvid mig, ska dricka den nu. Man orkar, om man får en kaffe då och då.

Har träningsvärk också, då vill man helst inte sitta still hela tiden, men det måste jag ju nu. Trodde inte att Afropowerdansen skulle ge mig så mycket träningsvärk men det gjorde den tydligen, det tyder väl på både en positiv och negativ sak. Den positiva är väl att jag tog i och gjorde bra ifrån mig och det negativa är väl att jag är extremt otränad. Det vet jag att jag är. Haha.

Ikväll ska vi till Kaisa och fika. Det blir mysigt:) Så får vi bra promenad dit och hem också, kanske i regn men det får vi väl stå ut med...Förövrigt så snöande det i Norrköping idag när jag skrev tenta, tentan gick bra förresten...Läkemedelsberäkning:)

Men nu ska jag återgå till examensarbetet, dricka upp min kopp med kaffe och så..

3 kommentarer:

emma sa...

hur gick tentan?? :)

Victoria sa...

den gick bra:)

bea sa...

gör en hel kanna kaffe i stället, så orkar du ännu mer!