söndag 29 maj 2011

11:52

Jaha, söndagen är här, veckodagen vi alla fruktar, alltid har lite ångest på för att snart måndagen är här. Idag är söndagsångesten inte så jobbigt, skönt. Däremot har jag ju tenta imorgon bitti, 8-12. Både en skriftlig och en muntlig del, det är segt men det känns nog som om det kommer gå bra, bara jag pluggar det sista idag. Värre är det med statistiken, segt är det med den. Det är så tråkigt och jag förstår verkligen inte varför vi måste kunna allt det där. Det borde man få välja om man vill läsa eller ej. Fast då skulle ingen välja det, ju. Haha.

Imorse mitt i kaffedrickandet och DN:läsandet ringde jag mamma och sa grattis på morsdag.
Annars idag skulle vi ha åkt och vecohandlat som vanligt men vi orkade inte, mycket med plugg och så idag. Så vi skippar handlingen idag och väntar med den tills på tisdag kväll, skönt ibland att inte göra som man alltid gör.

Nu ska jag fortsätta plugga, sätta mig i sängen och läsa om demens.
Ciao.

2 kommentarer:

bea sa...

bättre att vara hemma och fixa en tumblr!

Victoria sa...

Hhaha, älskling då! du är BEROENDE av datorn!