söndag 15 maj 2011

15:59

Idag har jag och älskling varit duktiga, igen. Vi bestämde oss på väg hem från stan igår att vi skulle cykla till Tornby och Ica Maxi och handla idag. Ta påsarna i våra korgar och på styret. Det gick finfint! Känns skönt att kunna cykla dit när man vill och hem när man vill när man är klar. Inte behöva vänta på någon buss, kanoners!
Sedan vi kom hem har vi ätit lunch (varma mackor), jag har plockat undan lite, diskat och tvättat. Men just nu känner jag mig mer sugen på att städa mer, damma överallt typ. Skulle jag kunna göra om jag inte hade behövt plugga. Men jag tänker att jag kanske kan varva pluggandet lite med städningen, det går ju!

Ikväll blir det tomatsoppa med baguette till middag, den är så god den soppan, mums!
Imorgon blir det en ledig dag hemma med plugg och skrivande av det sista på vårt fördjupningsarbete som ska in imorgon senast, på sår och sårvårdskursen. Skönt att det bara är en sammanfattning på 800 ord, ingenting ju.

Inga kommentarer: