lördag 28 maj 2011

10:30

Idag ska jag bara plugga, hela dagen lång.
Klockan ringde kvart över sju, älskling gick upp och duschade och åt frukost. Jag sov vidare, iallafall till halv nio, då åkte älskling till jobbet och jag gick upp och duschade. Jag såg lite på Greys (säsong 2 igen, då jag inte hittade säsong 1 i vårt film-skåp och för att säsong 3 inte kommit hem till mig än) och åt frukost till. Efter frukost var jag duktig och diskade all vår disk (fast det var inte sååå mycket).
Nu ska jag plugga på en stund, eventuellt ta en elva-kaffe, det är gott när man pluggar. Det blir inte så mycket mer än att plugga idag alltså, då känns det inte som lördag, trist. Men ja, det lönar sig på måndag sedan när jag ska skriva tentan iallafall. Men en paus för lite promenerande när älskling kommer hem från jobbet blir det nog iallafall.

Ha det gott så länge!

1 kommentar:

emma sa...

lycka till med pluggeriet! :)