onsdag 18 maj 2011

19:38

Sitter här och är mätt och belåten efter kvällens middag. Det blev citron och peppar marinerad kassler med ris och kall ört creme fraiche till, jättegott! "Det kan vi äta många fler gånger" sa älskling efteråt, vilket borde vara ett gott betyg!
Snart ska jag se klockan åtta hos stjärnorna, det är roligt, fast lite stressigt när fyra ska hinna bjuda på middag under en timme:)

Imorgon ska jag återigen vara hemma bara, ska skriva på vårt examensarbete och sen plugga till terminstentan och statistiktentan som jag har näst nästa vecka. Det blir skoj, eller inte. Jag får hoppas på att det blir fint väder så jag kan sitta ute och plugga lite också, blir ju himla tråkigt och olustigt annars. Jag kan inte vara inne bara en hel dag, då blir jag totalt rastlös. Usch!

Men nu ska jag byta om till mjukiskläder innan mina tv-timmar börjar. Först blire som sagt åtta hos stjärnorna följt av Greys Anatomy. Kul!

Inga kommentarer: