måndag 16 maj 2011

13:44

Har nästan pluggat färdigt på vårt fördjupningsarbete nu, ska strax skickas in. Känns skönt. Blir inte mycket kvar sen som MÅSTE göras idag. Har hunnit med sjukt mycket tack vare att jag gick upp så tidigt:

- ätit frukost och läst DN samtidigt som jag haft ett halvt öga på Nyhetsmorgon
 - plugga och trixa med vårt fördjupningsarbete
- strukit några småsaker, kökshanddukar och tröjor
- ätit tacopaj till lunch
- diskat vartefter varje mål jag ätit, duktigt!
- Redan hunnit med två koppar kaffe vilket resulterar i att jag måste gå på toaletten stup i kvarten
- duschat och sminkat mig och fixat med håret

Ja det var väl dagen hittills, så fort vi är klara med arbetet och har skickat in det ska jag dressa om, gå ut med älskling och gå till affären. Där ska det köpas lite förnödenheter, Sofis Mode och hämtas paket på posten. Paketet innehåller (för en nyfikna bastards) premier för att jag tagit en ny prenumeration på Sköna Hem: en neccesär (ganska liten) som jag ska använda som ny sminkväska, och en liten alvar-aalto skål som man kan ha ljus i eller något:) Men innan allt detta gående till affären hit och dit blir det dagens tredje kopp!

Inga kommentarer: