måndag 2 maj 2011

21:19

Nu börjar jag bli väldigt trött. Känner nog trots allt av AfroPowerdansen som jag och Emma var på i eftermiddags. Det var roligt, lite pinsamt att stå där och "jucka" i början. Men efter en stund vande man sig och det var riktigt roligt! Kanske inte sådär aaasjobbigt så man blir helt slut efteråt precis, men väl en rolig aktivitet. Jag och Emma kom överens om att man kan gå på det och sen på två andra grejer under en vecka, två jobbiga och så Afrodansen.
På onsdag blir det Functional Moves som sagt, mer gympa med lite hårdare tempo, det känns bra:) Sen blir det kanske Zumba på torsdag om någon hoppar av, för då får jag en reservplats. Annars får jag ta en vända på gymet tänkte jag.

Imorgon är det läkemedelstenta 8-10, sen ska kanske jag och Mia jobba med uppsatsen om inte jobbar vi hemma var och en för sig, går ju bra det med.

Har förövrigt köpt Sofis mode idag men inte hunnit läsa den, får bli lite i sängen sen, eller imorgon bitti på tåget...
Ska snart sova, upp tidigt blir det..

1 kommentar:

bea sa...

alltså jucka är nog ett av de allra fulaste orden.