måndag 30 maj 2011

19:59

Nu har jag lagat middag och ätit upp den själv. Eller ja, alltså jag åt ju inte upp en hel gryta med stroganoff och massa ris själv, men jag åt upp en portion, eller 1 och 1/2, haha. Det var gott! Men tråkigt att äta ensam förstås. Blev iallafall tre matlådor varav en jag kan äta imorgon till lunch.

Nu ska jag fortsätta plugga inför statistiktentan imorgon, det kommer antagligen att gå sådär men eftersom att jag har en chans att klara den iallafall ska jag gå dit, det är det ju värt.

Idag fick jag annars Greys Anatomy säsong 3 på posten som jag beställt från CDON. Men jag får inte börja titta på det än, då blir det bara att jag tittar och inte pluggar. Haha.
Usch nu är det en sorglig dokumentär om en liten flicka som har ett dåligt hjärta, jag blir tårögd och ledsen, barn ska inte behöva vara sjuka, det ska väl ingen men just barn....

Inga kommentarer: