måndag 23 maj 2011

22:09

Sitter och pluggar, ja jag vet att det är sent. Men jag var tvungen att kolla på ett avsnitt Greys Anatomy och så innan jag satte mig här. Nu skriver jag till vårt föredrag tills på fredag, inte så jobbigt men mina ögon börjar så sakta värka av trötthet.

Imorgon ska vi åka till Helsingborg, åker hem igen på torsdag. Det blir till att fira Beas syster Therese som tar sin examen som civilekonom på onsdag, så roligt! Grattis till henne!

Jag har inte ens börjar packa än, men tänker att det är bäst för mig att göra klart det jag ska med plugget nu så jag kan packa, prova kläder och fixa imorgon förmiddag. Det är alltid mycket som ska göras innan man ska åka bort, sopor, tvätt, disk och vattna blommor..ja you name it!

Idag har annars inte hänt så mycket, vi har gjort våra första intervjuer till examensarbetet och det känns bra, lite kortare än vad vi hade tänkt oss blev intervjuerna men ja, det är ju så det kan bli. Haha.
Nu ska jag plugga klart så att jag får lägga mig på kudden och sova sött sen.
Natti natti.

1 kommentar:

emma sa...

vad skönt att ni har kommit igång med intervjuerna! :) ha det så gött nere i helsingborg!