söndag 1 maj 2011

22:11

Japp, nu är det bestämt. Det blir träning imorgon med Emma. Afropowerdans. Jag och Mia ska nämligen sitta hemma och jobba med examensarbetet imorgon så jag hinner gå till gymet. Skönt!

Ikväll har jag kollat på Humorgalan, det är sjukt hemskt vad undernäring kan göra med ett barn...ingen borde ha det sådär hemskt. Det är så orättvist!

Nu ska jag nog snart lägga mig i sängen och läsa en bok eller en tidning. Imorgon ska jag ställa klockan och gå upp hyfsat tidigt, det är lika bra liksom. Lite rutiner har ingen dött av, snarare tvärtom. Ikväll har vi förövrigt inte gjort så mycket, vi åt av älsklings goda köttfärssås med spaghetti till middag, kollade lite mer på tv, tog en kaffe och lite daimglass till dessert (onyttigt men värt en söndag som denna). Så ja, nu är vi helt enkelt lite söndagströtta och vill krypa ner i vår nybäddade säng. Guud det är alltid lika skönt att lägga sig i en nybäddad säng!

Inga kommentarer: