torsdag 19 maj 2011

10:29

Jag klarade tentan i läkemedelsräkning! Wiihooo!! Så jävla skönt, nu ska jag bara se till att klara tentan i t4 också, har en chans kvar. Anledningen till det är inte heller att jag har loosat de andra gångerna jag gjort den, har bara skrivit den 2 gånger, tänkte att "jag kan ju lika gärna skriva den nästa gång " varje gång det var dags, dumt såhär i efterhand. Det är ju inte sååå svårt och det känns ju som om det hade varit värt det de andra gångerna, nu får jag istället pinas och hoppas på att jag klarar den på sista chansen. Mm, mycket dumt av mig.

Idag blir det mest plugg, det är ju inte så fint väder. Sen funderade jag på att gå till gymet men funderar istället över en lång powerwalk ute bara istället, det går ju också bra faktiskt. Skönt att rensa luften i sina lungor och sina tankar ibland.

Det är dagen det, ikväll efter middagen ska vi gå till Lauren och kolla på Lost, det blir roligt! Är så sugen på att se, det är bra spännande nu!

Inga kommentarer: