söndag 1 maj 2011

18:00

Vi skulle ha gått till Lauren och blivit bjudna på middag ikväll, men hon är sjuk så det blev inställt. Tråkigt att vara sjuk, speciellt nu när det är fint väder, eller ja nästan jämt iallafall.
Idag har jag inte gjort så mycket vettigt kan man säga. Duschat, bäddat om i sängen och bokat pass till gymet med Emma. Älskling var duktig och städade, jag var faktiskt inte slö och inte hjälpte till, hon ville göra själv.
Ikväll nu när vi inte ska bort blir det köttfärssås och spaghetti, älskling står och lagar nu. Det är inte heller för att jag är lat som jag inte hjälper till, älskling gör helt enkelt den godaste köttfärssåsen av oss två. Jag har iallafall hackat gul lök och vitlök, så lite ska jag hjälpa till iallafall.
Efter middagen blir det väl tv, finns inte mycket att göra en kväll som denna, en vanlig söndag.....

Inga kommentarer: