onsdag 4 maj 2011

22:34

Ja, jag vet att klockan är mycket nu. Såg nyss Greys Anatomy, någon typ av musikal version. Just sjungandet kanske inte var så bra, men handlingen. Spännande. Vill nu se mer och skulle till och med gå in på Kanal5Play och se nästa avsnitt av Greys. Ja, då kostar det tydligen 25 kronor. Jättesegt. Det vill man ju inte betala när man kan se det gratis nästa vecka i tv. Men ändå, tråkigt. Jag hade ju sett fram emot det så mycket, att se hur det går och så...Jaja, jag får tålmodigt vänta tills nästa vecka.

Functional Moves-passet på gymmet var jättejobbigt, är helt slut i kroppen. Det började direkt med värsta tempot, inte alls någon uppvärmning, typ. Massa ben och magövningar dock, plus balansövningar och så. Jättebra ju! Men vi får nog gå på det där många gånger jag och Emma, innan vi blir vana och duktiga. Men det är verkligen kul där på gymmet, finns så många olika roliga pass man kan gå på. SÅ är det roligt att vi går tillsammans Emma, hade varit mycket värre att gå själv;)

Men nu ska jag krypa ner i sänge, ta med mig dagens DN och läsa.
Natti natti!

Inga kommentarer: