söndag 8 maj 2011

13:51

Guud så fint väder det är ute!
Jag och älskling satt nyss ute och åt lunch, jätteskönt! Tyvärr måste vi båda plugga en fin dag som denna, men det får allt bli lite pauser emellanåt med solande och bokläsande.
Ikväll ska vi bli bjudna på middag hos Lauren. Det skulle ha inträffat förra helgen men då var Lauren sjuk. Det blir mysigt och gott att få bli bjuden på middag och allt.

Igår gjorde vi inte så mycket efter att Emelie åkt hem från oss, hon sov kvar efter grillkvällen i fredags. Vi tog med oss kratta, borste och lite mer trädgårdsverktyg, jag och älskling. Sedan rensade vi ogräs och krattade och älskling klippte våra buskar och träd med en sekatör. (Jag är för feg och kinkig för att våga klippa våra buskar där många humlor vistas).

Just nu ska jag plugga lite, sen ska jag ta min nya Marie Jungstedt- bok som jag precis börjat läsa och gå ut i solen med den och eventuellt en kopp kaffe:)

Inga kommentarer: