onsdag 18 maj 2011

14:10

Det här kommer också bli en lång dag känner jag. Har redan hunnit vara uppe sedan klockan nio, ätit frukost med älskling innan hon åkte till skolan, sett ett avsnitt av Greys (på dvd:n jag har), tagit en lång dusch och ringt frisören som sa att jag fick komma direkt klockan ett idag. Så där har jag varit nu, hos frissan, blivit "cuttad" som älskling brukar säga, gillar ordet.
Det blev väldigt fint och jag fick lite bra tips om schampoo och så, kanon! Jag trivs ju bra med mitt Redken men borde kanske byta till en annan sort inom Redken helt enkelt. Ifall ni just undrade alltså.

Igår kväll var vi hemma hos Emma och Simon efter att jag och Emma hade tränat. Vi blev bjudna på jättegod pasta carbonara och Napoleonbakelse till efterrätt. Det har jag aldrig ätit så det var gott att prova någonting nytt!
Vid halv nio tiden gick vi hem igen eftersom att Emma skulle iväg på nattpraktik. Tyckte synd om Emma då, hon var inte så sugen på det, men det gick nog bra.

Nu ska jag äta varma mackor till lunch, gott! Blir nog ett till avsnitt Greys Anatomy till det.

Puss

1 kommentar:

emma sa...

kan du inte lägga upp en bild på din nya frissa? :)