söndag 1 maj 2011

10:25




Under påskhelgen i Nyköping åkte vi en biltur för att hälsa på Beas mammas jobbarkompis. De bodde på en jättefin gård med massor av djur, vi fick bland annat klappa och hålla i lamm, världens sötaste lamm! Men, de hade även en loppis, av lite finare typ. Mycket saker där som man ville ha, och verkligen välsorterat, inte en "massa skit-loppis". Beas syster hittade till exempel ett grytunderlägg från Josef Frank på Svenskt Tenn. Visserligen använt och slitet, men fint! Jag och älskling hittade en fin ljusstake och jag köpte ett fint smyckesskrin. Det gör sig nu fint på mitt nattduksbord bredvid min väckarklocka. Verkligen roligt med loppisar, ge mig mer sånt!

2 kommentarer:

emma sa...

Åh vad fint! :) Jag älskar loppisar!

Victoria sa...

Haha ja det är såå skoj!