fredag 29 april 2011

23:32


Jag bara älskar Kates klänningar idag. Brudklänningen hon hade under vigseln var typ den finaste av alla kungligheter, tätt följd av kronprinsessan Marys när hon gifte sig med Frederik i Danmark. Men ja, Kate vinner absolut, spetsen upptill och över armarna, en enkel slöja och klänningens markerade midja med lite "puff" där bak. Så snygg så jag dööör!
Sen kommer vi till den vackra kreation som Kate bytte till för kvällens bröllopsmiddag och coctailparty. Gryyymt snygg den med! Jättefin skärning upptill, även den väldigt markerad och fin midja med en jättefin form på resten av klänningen. Till detta en jättsöt liten kofta, angora tror jag var materialet. Sjukt snyggt, undrar nu hur många som kommer att välja denna stil till sitt bröllop de kommande åren? Många, blir svaret.
Jag, är iallafall otroligt glad att Kate gjorde mig så lycklig och valde den snyggaste klänningen jag sett i bröllopssammanhang vad det gäller kungligheter, ja inte bara kungligheter, denna var bäst av mina hittills 22 levda år.

2 kommentarer:

emma sa...

Ja den var jätte fin! :)

Victoria sa...

:)