onsdag 27 april 2011

21:59

Sitter i soffan, har sett två timmar med tv. Har egentligen inte tid ikväll, har heller inte tid att skriva om påsken. Men imorgon ska jag göra det, jag lovar.
Jag och Emma var på gymmet idag 1 och 1/2 timme, tränade lite på olika maskiner och löpbandet. Det var kul! Väldigt kul faktiskt! Ska försöka hinna med att gå dit på fredag en sväng, om inte en lång sväng så en liten stund. Måste ju utnyttja kortet nu och allt. Nästa vecka blir det nog något pass eller två med Emma.

Imorgon är det skola med föreläsning och basgrupp här i Linkan, skönt att slippa pendla till Norrköping. Sedan kommer jag hem och fortsätter plugga på annat, det kan ju vara tråkigt, men helt okej. Sen är det helg och då blir det grillning och kravall på lördagen, middag hos Lauren på söndagen. Skoj!
Men nu ska jag göra det sista på plugget jag måste, så jag får sova sen någon gång.

Inga kommentarer: