lördag 2 april 2011

18:24

Statusuppdatering: Jag har nyss bakat chokladrutor som förhoppningsvis blev goda. Imorgon får vi bjuda på dem när Beas mamma kommer förbi här efter sin spahelg med sina systrar i Tranås. Låter inte helt fel att få ha varit på det, idag skickade hon sms och sa bland annat att de gått i morgonrock hela dagen. Snacka om underbart.

Ikväll ska vi äta enshiladas till middag, förut skulle vi handla till det på hemköp men såklart så var en massa grejer slut så nu får vi inprovisera lite till matlagningen. Men det ska nog gå bra det med. Ska iallafall bli väldigt gott. Förut idag fikade vi, eller ja, drack kaffe på stan. Men Waynes gjorde oss faktiskt besvikna idag. Kaffet var både beskt och smakade lite bränt. Uschan i buschan. Men ja, vi gick en sväng på Akademibokhandeln också och på Press Stop köpte jag amerikanska Elle som förtillfället bara kostade 39 kr, extra pris typ. När vi var på väg till stan såg vi någon som satt i skyltfönstret på en affär och försökte ta kort på någon sorts vit tårta i papper och typ typ. Och vet ni vem det var? Jo Carola själv i egen hög person. Lite coolt, fast jag egentligen inte gillar Carola. Men guuud vad jag glodde alltså, typsikt mig när jag ser kändisar. Som tur var såg inte Carola att jag glodde, å andra sidan är hon väl van....

Inga kommentarer: