måndag 4 april 2011

22:31

Har inte hunnit blogga idag. Det har varit ganska så fullt ös hela tiden fram tills nu så det är därför. Först var det skola förmiddag, hem och äta lunch och sedan skola en timme till eftermiddag. Ikväll har Emma och Simon varit här och fikat och spelat tv-spel. Mycket trevligt! Men jag spelade inte så mycket tv-spel dock, gillar ju inte det som ni vet. Jag passade istället på att läsa lite i Sofis mode, nya för måndagen som jag köpte idag. Verkligen roligt att den kommer varje vecka.

Imorgon ska jag vara i skolan vid tio, jag och Mia ska skriva och fundera på examensarbete lite grann. Det blir antagligen en heldag med lunch och hela kittet, för sedan på onsdag är det dags för idéseminarie. Kan bli spännande. Sedan blir det mer jobb med arbetet onsdag eftermiddag innan vi åker till Nyköping för att sova där tills torsdagen då vi åker på en heldag till Stockholm. Ska bli ännu mer skoj! Men nu ska jag läsa på lite mer inför imorgon och sen blir det till att säga godnatt, trött är man. Gick ju upp kvart över sex imorse så allt annat vore konstigt.

Pussis

Inga kommentarer: