söndag 17 april 2011

11:07

Känner mig oduschad, ska därför snart gå och duscha!
Sen ska jag plugga, examensarbete it is. Ska skriva mer om smärta och om smärta vid stroke. Lite generellt om kvalitativ metod, låter det roligt? Nej usch nej. Det är det inte heller. Men det måste göras.
Som belöning får jag sedan gå ut i det fina soliga vädret! Skönt med en ledig dag till, fast jag ska ju vara ledig imorgon också, ända sedan i onsdags. Blir en riktig långledighet. Sen är det tenta och jobb med examensarbete samt föreläsning på tisdag och sedan jobb med examensarbetet på onsdag också. Onsdag eftermiddag åker vi sedan till Nyköping. Lite påsk ska firas. Jag gillar inte påsk så vidare mycket så det blir nog inte så mycket firande. Haha.

Men nu ska jag försöka rätta till problemet att jag känner mig oduschad....

Inga kommentarer: