söndag 10 april 2011

11:16

Bilder kommer kära ni. Jag ska lägga upp dem under dagen, på nya inköp, allt från skärbrädor till en ny ring. Det hoppas jag att ni tycker är roligt!
Idag är det ju söndag igen, det är alltid fredag eller söndag, eller kanske allra oftast måndag. Ja, vissa dagar känns som om de kommer mer frekvent i veckorna. Haha. Idag blir det ganska så mycket plugg här hemma, jag ska läsa om diabetessår och sårläkningsprocessen tills på tisdag då jag har veckans dag av föreläsningar och basgrupp från den kursen. Resten av veckan ägnar jag åt att jobba med examensarbetet, det är mycket att göra kan jag säga.

Imorgon ska jag gå ner till biblioteket och låna lite böcker, gå till Campingen och lämna in nycklar och arbetskläder till min chef där. Jag är nämligen ganska så säker på att jag kommer få det andra jobbet, det som jag var på intervju för i fredags. Intervjun gick väldigt bra och det lät som om hon redan planerat var jag ska jobba. Kul!
Men nu är det ju inte måndag än utan först ska vi ha söndag, då ska detta göras:

- Skriva inför basgruppen om sår och sårvård
- Stryka lite gott och blandat
- Fixa och dona lite med min matpärm, klippa och klistra
- Läsa lite i Elle eller Sköna Hem, (jag har många tidningar att läsa igen)
. Och såklart, redigera och lägga in bilder här i bloggen!

Ja, det blev rätt så mycket det. Bäst att jag sätter igång på en gång.
Puss.

Inga kommentarer: