tisdag 12 april 2011

14:16

Nyss ätit lunch och sett första avsnittet på OC, alltså säsong 1. Skippade sista föreläsningen på sårvårdskursen för att kunna åka hem och skriva på examensarbetet. Det gjorde nog inte så mycket för andra föreläsningen var bara en kort fortsättning på den vi hade först. Det känns bra. Hade även basgrupp klockan åtta imorse. Det är helt okej att börja åtta, ganska skönt faktiskt, när man ändå är i Linköping. Just nu känner jag verkligen hur skönt det är att slippa pendla! Ikväll ska jag och älskling som sagt till Emma och Simon och äta middag och fika, både och liksom. Gott! Annnars målar jag just nu naglarna. Pure Coral blir det denna dag, typ korall då. Haha, det är snyggt. Men åååå vad jag längtar efter mitt rosa nagellack som ska komma på posten från Essie, nice! Men nu hoppas jag älskling kommer hem från skolan snart så vi kan dricka kaffe. Puss

1 kommentar:

bea sa...

va? ser du säsong ett IGEN?!