söndag 17 april 2011

21:03

Nu har vi ätit middag, druckit lite vin till och tittat på Robert Gustafsson- Sveriges roligaste man. Det är han ju verkligen!
Nu ska jag försöka skriva lite mer på min del till bakgrunden av examensarbetet. Svårt att veta ibland vad som är relevant och vad man ska ta med. Men det lossnar väl..
Snart blir det väl en kaffe också, sugen är man.

Imorgon är jag ledig, ska skriva mer på examensarbetet och plugga inför tentan, det blir en heldag inomhus med andra ord, igen. Men sen ska jag och älskling ner en sväng på stan när hon har slutat skolan, handla lite stuff. Ska bland annat köpa ljusa strumpbyxor, ni vet sådana där hudfärgade, börjar bli dags för det nu när det är varmare ute.
Beas mamma sa en gång, tror det var förra sommaren: " Nej usch man känner sig aldrig snygg på sommaren, det finns liksom inga fina kläder att ha på sommaren" och hur mycket jag än gillar solen, värmen och sommaren kan jag inte annat än att hålla med. Jag känner mig finare i alla skjortor, kjolar med strumpbyxor till och snygga stövlar som jag har på vintern än i ett par småfula sandaler, bara vita och fläckiga ben och ett tråkigt linne med en kjol till som man har på sommaren. Nej ni, höstutstyrseln är mycket snyggare! Men nu längar jag till sommaren så att jag nästan spricker!

2 kommentarer:

bea sa...

KAFFET VAR GOTT

Victoria sa...

mm, mums! Gott med något nytt.