måndag 18 april 2011

18:51

Pluggar, letar artiklar till examensarbetet och ska skriva lite mer från böckerna ikväll. Samtidigt måste jag också räkna lite till läkemedelsberäkningstentan imorgon. Det känns ändå ganska bra med det jag hittills räknat. Känns som om det kommer gå bra, men man vet ju aldrig. Måste man ha alla rätt så känns det ju som om det kan gå hur som helst varje gång. Haha.

Älskling och jag gick fram och tillbaka till stan förut idag, det var skönt men vaaarmt. Har ju varit otroligt varmt ute idag så det kändes kan jag ju säga. Men skönt var det. Vi handlade några saker på Netto, typ duschtvål och deodorant och sedan köpte jag strumpor på HM, sådana korta och ljusa strumpbyxor. Sedan köpte vi en dricka för vi var så törstiga i värmen, och gick sedan hem igen.
Ikväll blir det som sagt mer plugg, lite middag: som blir köttgryta från förrförra veckan (den med curry) och ris till. Det är väldigt gott och lyxigt, lite kaffe blir det sedan och tv-tittande. Det sistnämnda i måttlig mängd, annars hinns inte plugget med.

Men nu ska jag gå och börja värma på köttgrytan.

3 kommentarer:

bea sa...

oj vi har glömt att tvätta i dag!

emma sa...

hur gick läkekukstentan? ;)

Victoria sa...

haha det låter på ditt tonfall som om du inte gillar de tentorna, haha! Men det gick skitbra faktiskt! Känner mig nöjd!