söndag 17 april 2011

16:04

Försöker nu skriva mer om smärta. Det finns fyra olika sorters smärta, mycket komplicerat. Haha. Men så är det. Jag ska skriva om det och smärta efter stroke. Det är min del i det hela, just nu. Samtidigt måste jag hinna med att plugga inför tentan i läkemedelsberäkning på tisdag. Det är väl sådär kul, men skönt sen när det är gjort.

Ikväll ska vi äta lyxig mat för att vara söndag. Först skulle vi äta fetaostsås med pasta men nu ska vi även blanda i kyckling. Det blir jättegott, det ska vara kyckling i vanligtvis också men vi tänkte oss från början en mer billig variant.

Nyss tog vi årets första glass utomhus på vår uteplats, det var dock inte så varmt som det såg ut inifrån. Men det var gott med glass och kaffe, specielt tillsammans. Jag kommer ihåg hur gott ens föräldrar och andra vuxna sa att det var när man var liten, då förstod jag ingenting. Men nu förstår jag! Haha.

Inga kommentarer: