söndag 10 april 2011

16:18

Jaha ni, tidigare idag la jag in en lista över saker jag skulle göra under dagen. Jag har väl inte hunnit så väldans långt kanske, får nog säga som så att listan mer får gälla idag OCH imorgon. Jag har iallafall pluggat på sår- och sårvårdskursen och läst lite Elle-tidning. Jag och älskling har också gott en promenad, handlat lite på Hemköp och så.
Ikväll ska vi laga något nytt recept till middag. Det är något jag såg som Leila lagade i Leilas home delivery igår på tv.
Typ en tomatsås man gör själv på körsbärstomater, bacon och vitlök, matlagningsgrädde och med lite andra goda kryddor. Spaghetti blire till såklart, man liksom blandar ihop allt till en god smet. Mums, hoppas vi på!

Ska iallafall försöka hinna med att stryka lite och måla naglarna ikväll också, det sistnämnda stod inte på listan men har tillkommit som en aktivitet under dagen.
Återkommer med vidare uppdatering om hur min to-do-lista går.

Aufwiedersheeeen!

Inga kommentarer: