måndag 11 april 2011

22:09

Sitter och letar atiklar om diabetes-fotsår, typ. Vad det är orkar jag inte förklara nu men typ att om man har diabetes har man lättare att få bensår och fotsår bland annat på grund av dålig cirkulation och därför så letar jag artiklar om det till basgruppen imorgon bitti. Ja, jag vet att jag är sent ute, men det gör mig ingenting. Tror iallafall att jag har hittat en bra artikel nu som jag ska ta. Prata lite om den och så.

Ikväll har vi annars glott på tv, druckit kaffe och sedan glodde jag mer på tv medan jag strök lite, en skjorta, lite örngott och några utav våra tygservetter. Hima ekonomiskt med tygservetter faktiskt, tänk att bara tvätta istället för att slänga och ta nya, mer miljövänligt också för den delen. Ja, jag vet att det är överambitiöst att stryka örngott som man ändå ska sova på och skrynkla ner sen, men det skiter jag i för jag verkligen älskar att stryka, det är sååå kul!

Haha, ni FÅR tycka att jag är konstig. Imorgon har jag iallafall skola från åtta till tre egentligen. Men jag ska nog vara lat och gå hem vid lunch, så jag hinner plugga innan vi ska iväg till Emma och Simon imorgon kväll på både middag och fika, vilket lyx hörrni! Det tackar vi verkligen för;) Men nu ska jag skriva ut den tråka artikeln, lägga mig och läsa lite mer om diabetessår och sedan sova gott.
Natti natti!

1 kommentar:

bea sa...

lite konstig får man vara ;)