onsdag 20 april 2011

12:21




På torsdag, den 21:a april, mitt i hela påskhärligheten firar egentligen jag och älskling 2 år. Men då är vi i Nyköping och allt så därför firade vi vår dag igår. Vi åt jättegod middag som bestod av lite cola och oliver till förrätt, haha. Med tanke på vad vi åt efteråt hade vi liksom inte orkat med någon förrätt. Varmrätten var vår älskade kyckling- och kikärtsgryta med cous cous, sallad och vitlöksbröd till. Mums! Efter denna enormt goda middag var vi så väldigt mätta att vi tänkte att det var bäst att äta efterrätten sent. Det gjorde vi också, klockan tio när Pluras Kök drog igång på tv njöt vi av vår goda äppelpaj med vaniljsås (glömde fota detta i stundens hetta). Kaffe till hoppade vi helt enkelt över, det hade vi inte orkat.

Till drinken blev det också lite presenter såklart. Jag ska bjuda Bea på biljetterna till Tony Hawk som vi ska gå på i maj så det var min present, men tyckte det var tråkigt att inte ge något på själva firandet. Så jag hade köpt två skivor med några band som hette +44 och Arctic Monkeys till Bea. Jag själv fick en parfym av Bea som jag önskat mig, Clean heter den och doften Warm Cotton. Luktar jättegott! Tack igen älskling och tack för att jag har fått vara med dig i två är, de bästa två åren i mitt liv! Vet även att jag nu har lagt ut en utav bilderna du inte ville, men jag var faktiskt tvungen att ha en bild på dig vid vårt firande och allt. Så söt! Förövrigt har älskling inte riktigt tagit till sig trenden i vår med randiga kläder, hon har bara förklädet på sig när vi äter, haha.

1 kommentar:

Simon sa...

haha vad gulliga ni är :)! O jävlar vad det vattnades i munnen när jag såg vad ni åt :D Grattis på er! Kram