lördag 16 april 2011

22:45

Jag har fått jobb! Har ju glömt att berätta, inom äldreomsorgen. Ska troligtvis jobba en hel del natt, men ja, det får väl gå vägen.

Ikväll har älskling som sagt lagat god mat till oss, köttfärssås & spaghetti med parmesan, riktigt lyckat! Efter middagen cyklade vi ner till stan och gick runt där i kanske en halv timme, sedan gick vi tillbaka nästan hela vägen till Ryd med våra cyklar. Blev med andra ord en riktig runda, vi börjar få in det här med promenader nu. Riktigt lovely!
När vi kom hem tog vi en kaffe, åt några bitar Marabou och såg lite tv på svt play, bland annat Dom kallar oss artister med Annika Norlin, hon är mysig.

Nu medan jag sitter här ligger älskling inne i sovrummet i vår säng och kanske sover? Ja jag vet inte men hon svarade nyss, knappt på tilltal så jag misstänker att hon är ganska så trött vid det här laget. Vi ska nog sova snart, sen är det söndag och då väntar plugg för hela slanten. Tenta i läkemedelsberäkning har jag på tisdag och sedan måste jag även skriva klart min del av bakgrunden till examensarbetet eftersom Mia och jag ska ses på tisdag och jobba med det. Men det är efter helgen det, än har vi söndagen kvar. Mys!

Natti natti!

1 kommentar:

emma sa...

Grattis till jobbet! :D gud vad kul!