tisdag 5 april 2011

15:35

Nu är jag hemma igen. Eller jag var hemma redan vid två, skönt. Hade sällskap på bussen av Emma, alltid roligare än att åka själv. På vägen hem åkte jag och hämtade ett paket på Preem, från HM. Ett par skor jag beställt som står att de ska vara röda, men de var verkligen inte röda utan korallfärgade eller snarare orange. inte kul. Har nog gått två veckor ändå sedan paketet kom så det är för sent att skicka tillbaka dem. Jag får helt enkelt använda dem, de är ju inte döööfula iallafall.

Imorgon ska vi ha uppsatsseminarie i skolan och komma med idéer till varandras kommande examensarbeten, hoppas det går bra. Sedan tar jag och älskling bussen till Nyköping för att umgås med hennes pappa på kvällen och äta pizza. Sen blir det shopping, lunch, fika och annat mys i Stockholm på torsdag. Ska bli så kul så jag nästan spricker, är därför jag har tjatat så mycket om det, för att jag är lycklig. Man kan liksom längta efter Stockholm, efter själva atmosfären, gatorna och alla små mysiga affärer, alla stressade människor och all liv och röresle, skojigt! Jag längtar efter dig Stockholm. Snart kommer jag!

Inga kommentarer: