söndag 10 april 2011

14:20

Mina inköp från Stockholm. Blå/lila kjol med vita prickar, från Monki. Jag som aldrig brukar hitta någonting på Monki, de brukar inte ha så mycket i min stil. Men på sista tiden har jag anat en hel del snyggt från just Monki när jag läst Sofis mode. En himla bra tidning för att få koll på mode och trender just nu, den har verkligen gjort mig uppdaterad!

Inköp nummer 2 är en beige kofta med små gråblå inslag kan man säga, lite beige/grå/blå i färgen. Köpt på Mango. De har inte heller jätteofta grejer som jag gillar men även där har jag på senaste tiden, med tanke på att Mq här i Linköping även har kläder från Mango, hittat en hel del snyggingar där! Denna goding var dessutom på rea vilket alltid är välkommet! Det var inte mycket, men det var mina inköp i Stockholm, och jag är supernöjd.

3 kommentarer: