torsdag 14 april 2011

14:36

Idag har älskling och jag varit effektiva. Vi har städat, elle håller på. Älskling gör det sista nu med att torka golven, hon är bra på det.
Igår kväll hände det äntligen, jag köpte en ny cykel! Eller inte en NY cykel men en ny för mig själv. En tjej hörde av sig sedan jag lagt ut en annons att jag ville köpa en cykel. En röd fin med korg och allt, helt perfek! Lite små skavanker var det på den men ingenting som inte går att åtgärda. Huvudsaken är att jag nu har en cykel att cykla på:)
Vi gick en promenad dit vid åtta-tiden igår kväll, det blev lite sent men annars hade jag fått gå dit klockan åtta på morgonen idag för att titta på cykeln och det tyckte jag var lite väl tidigt en ledig dag. Haha.

Imorgon har jag också en ledig dag, men då ska jag fika och gå på stan med Ida på förmiddagen och sedan ägna  eftermiddagen åt pluggandet.
Känner iallafall att jag måste komma ut något mer idag så i eftermiddag ska vi gå promenad och sedan handla lite mat. Det blir lagom det! Kommer känna mig mycket mer duktig sen när jag och Emma börjar träna på gymmet/badhuset nästa månad, det ska bli sååå skönt att komma igång med träning igen, har väl inte gjort det på två år. Fy skam!

1 kommentar:

emma sa...

Grattis till cykeln! nu äre bara simon kvar ;)