lördag 2 april 2011

12:58

Kvällen igår var mycket trevlig. Tänka sig att varje gång vi är med Emelie och Karolina så skrattar vi så sjukt mycket att man får ont i magen. Herregud. Jag var inte med och umgicks så mycket efter middag och efterrätt men det berodde som sagt på att de andra spelade tv-spel som inte är min favorit. Men det gjorde mig verkligen ingenting. Just i detta nu sitter jag och väntar på att en gubbe ska svara på ett mail till mig där jag i min tur har svarat på en cykelannons han lagt ut på en jättefin cykel som jag vill ha. Perfekt med skön sadel, korg och allt. 1000 pix ska han ha för den och det är jag beredd att betala. Nu är bara problemet att han aldrig svarar på mailet jag skickade för en pch en halv timme sen. Och vi som ska ner på stan och dricka kaffe och allt. Vi skulle ju fika med Emma och Simon igår men den enda som fikade var Emma, vi andra åt dagens lunch eller smörgås. Just eftersom att det blev mitt i lunchen vi sågs. Så idag ska vi ner på stan och fika, eller ja, iallafall ta en kaffe. Blev ju kladdkaka till efterrätt igår så idag blir det inga sötsaker.

Inga kommentarer: