söndag 3 april 2011

22:08

Jag kollar på en film på fyran. Som heter Taken. Den är spännande, ett tjej som bli kidnappad under en resa i Paris och hennes pappa åker dit för att försöka hitta/rädda henne. Lagom spännande avslutning på helgen. Imorgon börjar som sagt den valbara kursen om Sår och sårläkning som jag ska läsa resten av terminen tillsammans med att vi skriver vårt examensarbete.

Ikväll åt vi Emmas korvgryta, det var lika gott som alltid. Sen har vi mest tagit det lugnt resten av kvällen, kollat på tv/läst och myst. Jag har målat naglarna med det nya nagellack som jag köpte i fredags på stan. Det var inte en sådan färg direkt som jag hade väntat mig, ville ha lite mer pastellig färg. Men jag får köpa något mer senare med mer rätt färg. Ikväll har jag iallafall vunnit en auktion på en ring här på nätet, från Pilgrim såklart. Ska bli kul när den kommer på posten. Hoppas den hinner komma innan vi åker till Stockholm på torsdag! Lika roligt varje gång med en ny ring!

Nu ska jag se klart filmen och sen lägga mig och läsa Dn innan jag somnar, upp med tuppen imorgon bitti är det som gäller. Puss.

1 kommentar:

Simon sa...

Jag och Emma kollade också på Taken. Det är typ Emmas favoritfilm. kul med sår btw:)