tisdag 10 maj 2011

11:50

Hemma igen efter att ha varit på besök på mitt kommande sommarjobb. Jag ska ju jobba natt, men så när jag kom dit trodde de att jag kunde jobba både första och andra perioden natt. Så ja, nu blir det så. Det gör ju inte mig så mycket, jag måste ju ha pengarna. Det blir mycket ledigt också, många dagar i rad. Tur att det är bra OB nattetid också:)

Nu sitter jag här inne och måste egentligen plugga, fast jag vill vara ute i solen och ha det skönt.
Ska försöka komma på någonting att äta till lunch också, blir nog yoghurt och smörgås, gillar egentligen inte att äta de till lunch, känns som om man äter frukost igen. Men ja, så får det bli.

Ikväll ska vi som sagt iväg på utställning/vernisage på länsmuseet. Efter det blir det en glass på Bosses, gott!

Inga kommentarer: