söndag 15 maj 2011

20:07

Sitter och tittar på Bonde Söker Fru, längtar tills i höst när nästa säsong drar igång, gillar´t!
Middagen med tomatsoppa som älskling hade gjort var väldigt gott, med baguette till! Däremot blir man ju som bekant inte jättemätt på soppa just, så det får snart bli en nybryggd kanna kaffe till oss, kanske någon smörgås lite senare. Vi har kommit på nu att nästa gång vi äter soppa får vi göra varsin lite mer ordentlig macka till. Älskling blev så omätt så hon tog två morötter direkt efter att vi ätit upp "- Jag är fortfarande hungrig"

Imorgon ska jag ju som sagt vara ledig och hemma och plugga..funderar på att gå upp tidigt, typ sju och göra bra ifrån mig redan innan frukost. Det är skönt ibland att gå upp tidigt, då blir man sådär skönt trött på kvällen sen och somnar bättre. Så blir dagen mycket längre och man hinner med! Ja, det återstår att se men det händer lite roliga saker på Nyhetsmorgon har jag sett, då blir det ännu mysigare med en tidig morgon! Älskling är också ledig men hon får sova vidare känns det som!

men nu ska jag gå och göra "en färsk kanna" som älskling brukar säga;)

Inga kommentarer: