torsdag 5 maj 2011

21:32

Tittar på tv, det är ett program om cancer. Sjuksköterskan säger att det är väldigt tacksamt att jobba med cancerpatienter, väldigt roligt. Det kanske låter konstigt, det låter kanske konstigt för andra också när jag säger att det ska bli roligt att jobba med sjuka människor hela livet, men det ska verkligen bli roligt. Man träffar så otroligt många människor och det ger så mycket, annars hade jag inte valt att plugga det...


Innan jag såg på tv var jag och älskling på Hemköp och köpte all mat till middagen imorgon kväll, grillkvällen som vi ska ha här hemma hos oss:) Vi köpte pommes, halloumi, ingredienser till tsatziki som vi ska göra imorgon, tomat, gurka, sallad, fetaost och rödlök till en god sallad. Tillbehör som läsk, oliver, nötter och chips. Sen blir det egenmarinerat kött till då, mums!
Men först blir det skola en stund, om jag kommer dit förstås..har ju jättemycket träningsvärk så jag knappt kan gå...haha men ja, det får bli som det blir.
Nu ska jag se klart på programmet, sen lägga mig i sängen och plugga lite.

Puss.

1 kommentar:

bea sa...

när jag läste det här blev jag hungrig.