fredag 6 april 2012

09:37

Långfredag it is:) Påskafton imorgon. Jag ska upp tidigt, redan klockan fem, upp och ha påskaftonsmys på jobbet först. Sedan går jag hem och gör mig fin och fräschar upp mig inför lördagskvällens påskmys. Det blir middag med älskling, kanske någon bra film och godis:) Det är som det ska med andra ord. Sen har jag sovmorgon söndag morgon, då jag sedan jobbar kväll igen. Efter det ska följa en häääärlig ledig annandag påsk: Wiiihoo!

Det tråkiga är dock: vädret, regn idag!! Jag som ville ta min nya fina cykel till jobbet, kunna åka dit ganska sent och åka hem direkt när jag slutar ikväll, men icke sa nicke! Nu blir det buss och tråkiga väntetider..Men det gör inget: För det är pååååsk! Glad påsk allihopa:) Ha en riktigt härlig och mysig helg inne i värmen! Mys inne med era nära och kära i regnrusket:)

Inga kommentarer: