söndag 1 april 2012

16:17

- Vad tråkigt vi har, sa jag nyss till älskling.
- Ja, klockan är ju bara fyra också..vad ska vi hitta på?

Ja så frågan är nu vad vi ska hitta på...
Det är ju minst två timmar kvar tills det är dags att börja med middagen, så jag vet inte riktigt vad som ska hittas på tills dess...
Middagen ikväll blir Västerbottenspaj med sallad till, gött! Sen ska vi götta ännu mer med läsk till maten, men vi är duktiga och dricker inte läsk alls ofta nu för tiden så ibland får man ha det gött! Sen blir det film och godis efter det:) Längtar verkligen till godiset nu, och sen när jag väl sitter där så kommer jag inte tycka det är lika gott längre. Jag kan helt enkelt inte erkänna att jag inte är ett så stort fan av smågodis nu för tiden..jag köper det i tron om att det ska vara sådär supergott igen, som det var för typ fyra år sedan..Men ja, sånt är väl livet, att man ändrar smaklökarna vart efter...

Men än så länge längtar jag efter vår myskväll med godis, vi får se vad jag säger sen...

Inga kommentarer: