lördag 21 april 2012

10:34

En bild på mig och älskling, vi är söta, fast att det ser ut som om jag inte har något hår på den här bilden:) 
Det här inlägget blir tillägnat älskling, för att hon är så söt och fin. Hon stöttar mig alltid när något är jobbigt och hon finns alltid där för mig!  Vi har så roligt tillsammans och vi är så bra ihop:) Jag vet alltid att hon tycker jättemycket om mig, precis som jag tycker om henne jättemycket! Det var en nedrans tur att det blev vi två, för sådär tre år sedan. Jag älskar dig älskling, det ska alltid vara vi<3 
Idag är det den 21:a april. Exakt tre år sedan jag och älskling blev tillsammans. Det ska ju såklart firas, men fira gjorde vi helt enkelt igår, på grund av att jag jobbar ikväll, tråkigt...
Vi firade med god middag bestående av lax och potatis med romsås och haricot verts, citron- och kokospaj till dessert samt bubbel såklart! Vi är bäst!

4 kommentarer:

bea sa...

älskar dig, flintis!

emma sa...

GRATTIS!!!!! :)

Johanna sa...

Grattis! Fin känsla det där, att man har funnit sitt livs kärlek!:)

Victoria sa...

Tackar!