fredag 27 april 2012

18:30

Lagar mat. Ikväll blir det kycklinggryta med lime och cous cous till middag. Efterrätt blir det ingen, en slät kopp och eventuellt en bit 70 %ig chokladbit. Vatten till maten. Här ska det dietas inför valborg. På söndag kommer Emma och Simon hit och äter middag och jag vill sååå gärna skriva ner menyn här men det kan jag inte, för då blir det ju inte spännande alls för dem. Men hoppas att de gillart!

Idag har vi städat hela lägenheten, storstädat. Jag dammade allt och dammsög tre rum och älskling dammsög sovrum och vardagsrum. Teamwork och nu har vi ett rent och fint hem till helgen, me like! Fredagskänslan blir liksom ännu mer härlig då! Men jag är sååå trött på att fredagskvällens tablå är så svenssonfamilj med fyra barn- aktig. Är det inte Let´s dance så är det Talang eller något annat skitprogram, varför kan inte någon kanal visa en bra hederlig film? För oss som inte gillar lets dance o så vidare....men såg iallafall att ettan visar en hyfsad film med Russel Crowe, Helen Mirren mfl ikväll, kanske jag kan se:) Är annars så sugen på bio men det går verkligen ingen bra film just nu och har inte gjort på länge, segt.

1 kommentar:

emma sa...

Spännande spännande! :)